Header design?

Vill du ha en header eller design?

Då kan jag fixa det :)

Gör så här:
Mejla mej på [email protected]  Ha som rublik Design eller header
Skriv vilka färger du skulle vilja ha med och om du vill ha någon bild så skicka dom med :)
Skriv hur du ungefär vill ha det.

jag svarar hur lång tid det kommer ta ungefär.
Och så ger jag förslag på hur vi kan göra det finare oh så.
Jag kanske lägger på någon ny bild och fixar :)

Jag skickar koderna till dej eller så kan jag fixa den deräkt in till din blogg.
Vi kommer överens hur det ska betalas eller om jag kanske får en länkning i din blogg :)

Jag gör designer och headers i photoshop och gimp och lite i picnik :)

Hoppas någon hör av sig. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0