kort hårig!

nu är jag kort hårig igen! eller jag har lite längre än axlarna! :) Jag klippte av mina fula toppar! Jag har också klippt sne lugg och försökte klippa uppdet men blev inte bra men det är fixat :)

Imorgon ska jag och mormor och prins åka in till stan och lämna in massage grodan jag köpte på mejk för den funkar inte! den ska vibrera men det gör den inte! :( så får lämna tillbaka den och köpa någon annan fint :)

Ska kolla på 112 på liv och död idag :O höhö


Nu ska jag dricka smoothie! :)


Ps jag ska hem på torsdag eller fredag så då blir det en bomb med bilder på allt skit jag köpt och lite smått och gott :)

Kommer en ny design snart också :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0