sitter nu här med wilma :)


Nu sitter jag här med wilma och ska snart till mamma och hämta mina skor jag visade förut :) sen ska jag hit igen och då ska jag och wilma på tivolit :)<33   sen ska jag till sussan och pappa. idag ska vi vara hemma hos susann för att anton ska vara med isabelle hos oss.    idag har jag haft en oturs dag!!!!! jag skojjar inte! först på slöjden så fick jag nålar i fingret, sen på rasten ramlade jag i en lerpöl, på engelskan så hade jag ett glas med vatten på min bänk och så ramlade den ner på mej! (satt på golvet) fick en sticka i röven, min linjal gick sönder hår stå i maten och allt ! blä  aja hoppas det blir bättre på tivolit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0