städning

Nu har jag och sussan och pappa vart och kollat på en bil. jag vet inte så mkt om bilar med jag tyckte den lät väldigt konstigt. Jag vaknade vid halv nio (!!!) blä. Jag gick upp och satt vid datorn sen vid typ halv 11 riingde jag wilma och frågade om jag kunde komma och hämta min mobiil så jag cyklade över och hämtade den. (jag har nu en samsung som jag fått låna av sussan) :) ni kommer kanske få se allt jag har köpt i veckan idag om jag hinner för nu ska jag städa och sen ska jag och sussan baka :D

Tips för att göra städningen lite roligare.

♣ Sätt på hög musik och dansa medans ni städar :)
♣ Tänk alltid på hur fiint det kommer bli när det är klart.
♣ VÄNTA INTE! tänk inte jaja jag hinner iimorgon. gör det på en gång så kan du göra något roligt imorgon istället :)

Kram nu ska jag städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0