handlade i veckan!

Handlade lite i veckan tänkte vissa vad!




Body scrub :D AS BRA var den! 25 :- på Ö&B
Ansiktmask också j*vligt bra :D 2 för 10:- på Ö&B
Och munskölj :D 45 :- Ö&B! :D

Jag har nu 74 läsare :D

På min förra blogg hade jag 3 om dagen :S höhö!
Ska göra denna blogg roligare med mer bilder och outfits bilder och mer inlägg varje dag!

Och nu till min fråga till er!
Om någon av er nya läsare som vet hur man ändrar storlek på texten i bloggen? vill ha det större och så!

Vet ni hur man gör så skriv det gärna i komentar fältet. tryck på ''tyck till'' knappen under inlägget :D

Puss nu ska här sovas! ska träna imorgon och städa ska till mamma på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0