Händelsen för 2 årsedan ! del 1

För nu 2 år sedan ramlade jag från 2-3 metershöjd. Jag var hos min pappas gamla tjej. Vi skulle ha en trevlig middag och film mys. Jag och Jesper (min gamla låtsas bror , pappas gamla tjejs barn) hade ätit upp maten och skulle ut och ''leka'' i lekparken utanför. Jesper fick iden att klätra upp i ett träd.  Jag hänkade och följde med upp. Men när jag kommit upp så ville jesper ner. Han var över mig i trädet för han klätrade upp innan mig. Han ville ner och jag skyndade mig ner. Jag klev på en gren som inte var så himla stadig med jag tänkte ''om jag skyndar mig ner till den andra grennen är det ingen fara''-men det var det. Jag hörde hur grennen knäcktes av och jag kunde inte göra så mkt mer än att inte göra någonting alls. Det gick så himla fort allting. Jag ramlade på ett staket med liksom taggar eller vad man ska säga. jag hade sår ända från armhålan ner till midjan. Jag hade så ont. Jesper stog där uppe i trädet och skrek -HJÄLP HJÄLP HON RAMLA HJÄLP!!!. En granne kom och tog hand om mig medans den andra hämta pappa och pappas tjej. Jag fick hjälp upp och  att börja andas igen. Pappa kom ut och hjälpte mig in i sängen medans pappas tjej ringde  till sjukhuset och sa att vi var på väg. Pappa hämtade bilen och jag fick ligga där och skrika ända in till sjukhuset.


Det som hände där skriver jag imorgon för nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0