långt inlägg?

Hej igår klockan typ 10 på kvällen gick jag,sussan och pappa som sagt till pappas kompisar. Vi  var där och typ jag var med hans barn och pappa och sussan var med anders och anki (som dom heter) och pratade och lyssnade på musik. Det var trevligt men vid 1 var jag skit trött och ville bara sova så jag somna där och så väkte dom mig när vi skulle hem vid typ3 x'D Det var iallafalll kul. Dom säger att jag var helt borta när vi skulle gå hem! hahha kommer inte ihåg och sov när pappa bärde upp mig och satt på mig jackan (som inte var mig) och skorna och allt . Typ vaknade till när vi var utanför dörren x'D

Aja riktigt kul var det allafall! Jag delar upp deta inlägg i 2 delar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0