Hej igen!

Hej igen! Jag har vart och handlat och sen har jag badat :D eller jag badade imorse. Och tappade en blomkrucka på tån :( aj! blånagel!
Aja sen var jag och mamma och lämna soppor och så var vi och handlade skor till mej! eller gummistövlar! blir så blött med mina skinnskor.



Coola va?!
Höhöh kostade 150 kr men mamma hade rabatt grej så köpte dom för 80kr :D


Sen var vi på coop och då köpte mamma en hårinpackning och plattnings grej till håret till mej :D Allt i ett... nästan :D



54 kr :)

Sen fick jag en jätte liten hårmousse :


Perfekt att ha i väskan ju :D


Snart så ska vi åka och lämna anton hos pappa och kolla efter mina linnen som jag inte hittar! Ni vet fotograferingen jag var på? Ja, när jag var där köpte jag 3 nya linnen och 2 förpackningar hårsnoddar! men domm är borta nu. Så ska kolla efter dom :)

förresten, igår så räknade jag ihop hur mkt pengar jag har lagt ner på allt mitt smink. (har blivit rätt mycket shopping nu på senaste tiden!!!!!) och det är ungefär 1500 kr (!) höhö...

jag har ungefär 5000 kronor på min bank nu och dom ska jag köpa en ny väska och SKOR!! och så ett nitendo dsi för :D

Nu måste jag sluta blogga för jag ska äta lite hungrig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0