det jag köpt och så :D

jag har inte bloggat på länge. Jag har inte haft tid och har inte haft internet. nu tänkte jag börja igen :) mitt löshår har kommit men var för litet träns. min fondition kommer på måndag.


Iförrigår (ifredags) så var jag i västerås. Jag köpte ett isadora puder,armband,örhängen och en tröja. :)

Isadora pudret kosta 120kronor.
armband från jc (70% rea.) leopard och lager på lager armband. 14kronor och 29kronor.
örhängen lindex rea 10kronor.
Tröja grå jc 129kronor.
Sen köpte jag lite krimskrams.
Puderborste hm 39kronor.
fondition svamp 19kronor.
Naglenlack 39kronor.

det är det jag köpt.

jag har fått ett nytt sminkbord. det är jätte fint och jag älskar det. det är med spegel och 3 lådor :D jag älskar det!! :D


kram blev SMÅ boktäver idag (vet inte varför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0